جستجو کردن

خرید جدیدترین انواع اسپری رنگ روغنی

اسپری رنگ روغنی در مقایسه با رنگ های معمولی دارای سهولت در استفاده و قدرت خشک شدن سریع تری هستند و نیاز به حلال ندارند.

اسپری رنگ روغنی

اسپری رنگ روغنی

اسپری های رنگی جزء جدیدترین تولیدات در حوزه رنگ و دکوراسیون هستند که تمامی افراد می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

این اسپری ها با توجه به روغنی که در ترکیبات خود دارند می توانند پوشش مناسبی بر روی سطوح ایجاد کنند و در نتیجه پس از خشک شدن حالتی براق به خود می گیرند.

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از اسپری رنگ روغنی این است که نیاز به رقیق کننده و یا حلال ندارد که همین ویژگی سرعت کار با آن را نیز افزایش داده است.

رزین ها ماده اصلی تشکیل دهنده این نوع رنگ ها هستند و می توان از آن ها برای کاور کردن سطوحی چون پلاستیک، چوب و فلز استفاده کرد.

مشخصات اسپری رنگ روغنی

مشخصات اسپری رنگ روغنی

ظروفی که برای تولید این اسپری های رنگی استفاده می شود دارای مقاومت بالایی در برابر نفوذ و ضربه هستند، قدرت پوشانندگی اسپری رنگ روغنی بسیار بالاست و در برابر خط و خش و ضربه نیز تا حدودی مقاوم است.

به سبب داشتن ترکیباتی خاص، کمی بوی تند و تیز دارد که پس از خشک شدن این بو کاملا از بین می رود، عدم نیاز به حلال از جمله مشخصات برتر این محصول محسوب می شود.

اسپری رنگ روغنی به خودی خود اشتعال زا نیستند ولی قرار گرفتن در محیط های داغ ممکن است سبب انفجار آن ها گردد بنابراین بهتر است در محیط های مناسبی نگهداری شوند.

خرید اسپری رنگ روغنی

خرید اسپری رنگ روغنی

در ادامه این مطلب توضیحاتی در مورد نحوه خرید اسپری رنگ روغنی بیان می شود که خواندن آن خالی از لطف نیست.

اسپری های رنگی در حجم های و با نرخ های مختلفی عرضه می شوند، در صورتی که مبتدی هستید پیشنهاد می کنیم از حجم های کوچک و 400 میلی لیتری آن ها خریداری کنید.

اسپری را از نظر ظاهری مورد بررسی قرار دهید، از خرید اسپری هایی که در بدنه خود فرورفتگی دارند اجتناب کنید.

حتما سری اسپری رنگ را با دقت نگاه کنید که دارای سوراخ های منظم و کافی باشد، این کار باعث می شود پاشش رنگ به خوبی و به صورت یک دست انجام شود.

به علامت های تجاری مانند تاریخ انقضا، برند سازنده و اصالت کالا دقت فرمایید و از خرید کالاهای بدون بر چسب خودداری کنید.

قیمت اسپری رنگ روغنی + خرید و فروش

قیمت اسپری رنگ روغنی + خرید و فروش

قیمت اسپری رنگ روغنی بر اساس حجم، مات یا براق بودن، برند تولید کننده و کیفیت مواد اولیه دارای نوسان است، بازار این محصول در چند سال اخیر رشد خوبی را تجربه کرده است.

با توجه به تورم موجود در کشور نمی توان قیمت ثابتی برای این اقلام در نظر گرفت، با توجه به افزایش تولیدات در این حوزه هر فرد می تواند مطابق با بودجه ای که دارد محصول مورد نظر خود را تهیه کند.

اسپری های رنگی را می توانید با تنوع رنگ و کیفیت و همینطور قیمت مناسب از ما سفارش دهید، برای ثبت سفارش خود لطفا با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *