جستجو کردن

قیمت رنگ ساختمانی صفا شیمی + پخش تولیدی عمده کارخانه

رنگ ساختمانی صفا شیمی یکی از برندهای معروف بازار است که توانسته با تولیداتی مرغوب در حوزه رنگ و دکوراسیون فروش تقریبا بالایی به دست آورد.

رنگ ساختمانی صفا شیمی

رنگ ساختمانی صفا شیمی

رنگ های ساختمانی به سبب داشتن دوام بالا و قدرت پوشانندگی فوق العاده و همچنین قیمت مناسب با استقبال زیادی رو به رو شده اند.

صفا شیمی برندی معروف و پر فروش است که در زمینه تولید انواع رنک های آکریلیک، ساختمانی، روغنی، مات و پلاستیکی فعالیت دارد.

تولیدات این برند علاوه بر داشتن پوششی مناسب، دارای تنوع رنگی بسیار بالایی بوده و همچنین بدون حساسیت و مواد شیمیایی مضر هستند.

رنگ های تولید شده در شرکت صفا شیمی را می توان برای تمامی سطوح از جمله شیشه، چوب، فلز و دیوارهای گچی استفاده کرد.

مشخصات رنگ ساختمانی صفا شیمی

مشخصات رنگ ساختمانی صفا شیمی

داشتن طیف رنگی بسیار متنوع از جمله مشخصات مهم رنگ ساختمانی صفا شیمی به شمار می رود.

ظرف هایی که برای بسته بندی این محصول استفاده می شود دارای کیفیت زیادی است که از رنگ در برابر ضربه، نور و هوا محافظت می کند.

استفاده از مواد اولیه درجه یک و فرمولاسیونی خاص موجب شده این محصول فاقد بوهای آزار دهنده باشد، از طرفی مدت زمان خشک شدن بسیار کوتاهی نیز دارد.

قدرت کاور کردن این رنگ ساختمانی زیاد است به طوری که با یک لایه استفاده از رنگ می توانید پوششی مناسب بر روی سطح ایجاد کنید.

برخی از آن ها با توجه به ترکیباتی که دارند ضد آب هستند، بنابراین استفاده از آن ها در محیط های مرطوب می تواند طول عمر دیوارها را افزایش دهد.

خرید رنگ ساختمانی صفا شیمی

خرید رنگ ساختمانی صفا شیمی

در حین خرید رنگ ساختمانی صفا شیمی حتما به نام و نشان این شرکت که نشان از اصل بودن کالا دارد توجه فرمایید.

رنگی را خریداری کنید که به صورت آکبند و در بسته باشد، چرا که قرار گرفتن در معرض هوا ممکن است کیفیت رنگ را از بین ببرد.

هر رنگ با توجه به متریالی که دارد توسط حلال های مختلفی مانند آب، تینر و یا بنزین رقیق می شود پس بهتر است در این مورد اطلاعات کافی را از فروشنده دریافت کنید.

رنگ ها پس از مدتی کیفیت اولیه خود را از دست می دهند بنابراین لازم است در حین خرید به داشتن تاریخ تولید و انقضای آن ها توجه کنید.

قیمت رنگ ساختمانی صفا شیمی + خرید و فروش

قیمت رنگ ساختمانی صفا شیمی + خرید و فروش

افزایش قیمت مواد پتروشیمی و پلیمری که جزء مواد اولیه برای تولید رنگ های ساختمانی هستند سبب شده اند قیمت رنگ ساختمانی صفا شیمی نیز افزایش پیدا کند.

نوع فرمولاسیون و میزان استفاده از مواد اولیه نیز می تواند قیمت نهایی و در نتیجه کیفیت این رنگ ها را دستخوش تغییر کند.

در صورتی که برای تغییر دکوراسیون خود قصد خرید رنگ های ساختمانی را دارید پیشنهاد می کنیم از محصولت موجود در سایت ما دیدن کنید.

لازم است پس از انتخاب و جهت ثبت سفارش نهایی با شماره های فروشگاه در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *