جستجو کردن

رزین بتن برتر + قیمت خرید، کاربرد، مصارف و خواص

رزین بتن برتر یک پرکننده بسیار خوب و کاربردی معدنی محسوب می شود که امروز بیشتر برای بتن های ساختمانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

رزین بتن برتر

رزین بتن برتر

رزین بتن برتر (Superior Concrete Resin) یک ماده شیمیایی است که به عنوان یک روش پوشش دهی برای سطوح بتنی استفاده می‌ شود.

این محصول به عنوان یک کامپوزیت از ترکیب موادی مانند رزین اپوکسی، رنگ‌دهنده‌ ها و پرکننده‌ های معدنی تشکیل شده است.

رزین مورد نظر باعث ایجاد یک پوشش سخت و مقاوم بر روی سطح بتنی می‌ شود که به آن کمک می‌ کند تا در برابر زیان‌ های ناشی از عوامل خارجی مانند آب، عوامل شیمیایی، رطوبت و حتی فشارهای فیزیکی مقاوم باشد.

همچنین، این ماده به عنوان یک روش اصلاحی ترمیمی برای سطوح بتنی خراب و آسیب دیده نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد به همین دلیل بسیار کاربردی است و مورد توجه متقاضیان قرار گرفته است.

مشخصات رزین بتن برتر

مشخصات رزین بتن برتر

در ادامه به مهم ترین مشخصات رزین بتن برتر اشاره خواهیم کرد:

یک نوع رزین اپوکسی است که با استفاده از آن می‌ توان مقاومت بیشتری به بتن در برابر ضربه و خوردگی، مواد شیمیایی، حرارت و رطوبت و ایجاد تراکم داد.

  • سختی و مقاومت بسیار بالا در برابر شرایط محیطی
  • ضد آب بودن
  • ماندگاری بلند مدت و عمر طولانی
  • دارای بسته بندی فلزی، پلاستیکی بسیار مقاوم و استاندارد
  • تراکم بیشتر سطح بتن و قابلیت تهیه آن به صورت زیبا و بدون ترک و شکستگی

برای پوشش دادن سطوح بتنی در صنعت ساختمان، پیش ساخته های بتنی و همچنین در پوشش دادن سطوح مختلف مانند کف، دیوار، سقف و غیره استفاده می‌ شود.

خرید رزین بتن برتر

خرید رزین بتن برتر

شما اگر برای فعالیت بهتر کار خودتان قصد خرید رزین بتن برتر را دارید، ما به شما برای این انتخاب دقیق تبریک می گوییم.

در این مسیر، شما برای انتخابی دقیق رزین حتماً باید نکاتی را در زمینه راهنمای خرید خودتان قرار دهید تا مشکلی برای شما به وجود نیاید.

رزین نام برده را را از جهات مختلفی به خصوص خصوصیات فنی بسنجید تا مشکلی را در هنگام استفاده برای شما و یا کارتان ایجاد نکند.

حتماً متریال بکار گرفته شده در تولید رزین را مورد سنجش قرار دهید تا با گذشت زمان مشکلی را در بخش های مختلف ساختمان ایجاد ننماید.

قیمت رزین بتن برتر + خرید و فروش

قیمت رزین بتن برتر + خرید و فروش

قیمتی که برای رزین بتن برتر تعیین می شود، بر اساس ملاک ها و نوسانات در بازار است که به همین خاطر تمامی فروشندگان بازه ای را برای قیمت این محصول شیمیایی تعیین می کنند.

نرخ این رزین ها با توجه به اندازه، جنس و متریال استفاده شده برای ساخت آن متفاوت می باشد که در این زمینه، نوسانات قیمت در بازار نیز بی تاثیر نیست.

باید خاطر نشان کرد که قیمتی که برای این رزین در نظر گرفته شده به ازای هر کیلوگرم بین 70.000 تومان تا 130.000 تومان در نوسان است.

بهتر است برای اینکه تخصصی‌ تر خرید رزین را انجام دهید و از قیمت روز آن مطلع شوید، با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *