جستجو کردن

قیمت اسپری رنگ بنفش + پخش تولیدی عمده کارخانه

اسپری رنگ بنفش برای کاور کردن انواع سطوح چوبی، استیل و فلزی مورد استفاده قرار می گیرد و خشک شدن سریع از جمله ویژگی های آن است.

اسپری رنگ بنفش

اسپری رنگ بنفش

رنگ ها در زندگی امروزه ما و به خصوص در حوزه صنعت و ساختمان سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، اسپری های رنگی را می توان جزء جدیدترین ها در این حوزه در نظر گرفت.

اسپری رنگ بنفش به سبب داشتن قابلیت هایی چون سرعت خشک شدن بالا و همچنین نداشتن بوی نا مطبوع در اکثر مشاغل و صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

این اسپری ها اکثرا تهیه شده در قوطی های فلزی بوده و دارای ماندگاری بالایی هستند، با استفاده از این نوع رنگ ها می توان سطوح مورد نظر را در کمترین زمان و به راحتی رنگ آمیزی کرد.

پایه اصلی این رنگ ها، روغن می باشد که همین ویژگی سبب شده قدرت پوشانندگی نسبتا بالایی داشته باشند.

مشخصات اسپری رنگ بنفش

مشخصات اسپری رنگ بنفش

از جمله مشخصات اسپری رنگ بنفش می توان به پوشانندگی بالای آن اشاره کرد، این رنگ به سبب داشتن ترکیباتی چون الکل و روغن به سرعت و دقت، تمام سطوح مورد نظر را کاور می کنند.

از این نوع اسپری می توان برای سطوحی چون چوب، فلز، شیشه و حتی دیوارهای سیمانی و آجری نیز استفاده کرد.

موادی که در تولید این رنگ استفاده شده بسیار با کیفیت است به طوری که نور خورشید و حتی اشعه های مادون قرمز و فرابنفش نیز نمی توانند سبب تغییر رنگ آن شوند.

اسپری رنگی بنفش بوی بسیار کمی دارد، حجم قرار گرفته از رنگ در این اسپری کاملا به صرفه و اقتصادی است به طوری که می توان با آن میزان سطوح وسیعی را رنگ آمیزی کرد.

خرید اسپری رنگ بنفش

خرید اسپری رنگ بنفش

برای خرید اسپری رنگ بنفش حتما بدنه آن را مورد بررسی قرار دهید تا هیچ نوع سوراخ و یا فرو رفتگی در آن وجود نداشته باشد.

توجه به مواردی چون اصالت کالا، تاریخ تولید و انقضا، نوع و میزان مواد اولیه، پروانه ساخت و علامت استاندارد می تواند شما را در این نوع خریدها یاری کند.

طیف رنگی اسپری ها بسیار متنوع است، بنابراین توجه به اینکه رنگ حک شده بر روی بسته بندی می تواند راهنمای بسیار خوبی برای انتخاب باشد.

بهتر است برندی را خریداری کنید که نسبت به آن شناخت کافی داشته باشید.

در صورتی که می خواهید از این نوع رنگ برای محیط های ساختمانی استفاده نمایید پیشنهاد می کنیم رنگ های نسوز را خریداری کنید.

قیمت اسپری رنگ بنفش + خرید و فروش

قیمت اسپری رنگ بنفش + خرید و فروش

قیمت اسپری رنگ بنفش بر اساس حجم، مواد اولیه، برند و نوع بسته بندی متفاوت است.

معیارهای دیگری چون نسوز بودن، مدت زمان خشک شدن، میزان پوشانندگی و نداشتن بو می توانند قیمت نهایی این محصول را اندکی تغییر دهند.

کاربری آسان و ماندگاری بالا موجب شده بازار فروش این کالا طی چند سال گذشته رونق فراوانی داشته باشد که در نتیجه قیمت آن را نیز کمی افزایش داده است.

جهت خرید این اسپری های رنگی می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت با مشاوران فروش ارتباط گرفته و پس از مشاوره و استعلام قیمت، خرید خود را ثبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *