جستجو کردن

بهترین پرایمر اکریلیک کدام است؟ + مقایسه کامل | قیمت عالی

پرایمر اکریلیک از محصولات بسیار کاربردی می‌باشد که این نوع نسبت به انواع دیگر پرایمر، زیبایی ظاهری بیشتری دارد و قیمت آن بیشتر است.

پرایمر اکریلیک

پرایمر اکریلیک

پرایمر اکریلیک اولین لایه‌ای است که به عنوان پوشش روی یک سطح قرار می‌گیرد و بعد از زدن این پرایمر لایه‌های اپوکسی، لاتسکی زده می‌شود.

این پرایمر لایه اولیه است که می‌توان آن را روی سطح سرامیک، بتن، چوب و فلز استفاده کرد و سطح را برای پوشش‌های دیگر کاملاً آماده کرد.

این محصول به عنوان یک پوشش محافظتی نیز به کار می‌رود که در صنایع خودروسازی، چوبی و ساختمانی استفاده می‌شود.

پرایمر اکریلیک، سطح چسبنده بالایی دارد و میزان ماندگاری آن نیز بسیار بالا زمانی که به یک محصول زده می‌شود طول عمر آن را نیز افزایش می‌دهد.

مشخصات پرایمر اکریلیک

مشخصات پرایمر اکریلیک

در این قسمت به چند مورد از مشخصات پرایمر اکریلیک اشاره می‌شود که از شما می‌خواهیم با ما تا پایان همراه باشید تا درباره این محصول اطلاعات مفیدی به دست آورید.

اولین و مهم‌ترین ویژگی آن این است که سطح چسبندگی بسیار قوی باعث می‌شود که زمانی که از آن استفاده می‌کنید به سطح کاملاً بچسبد و به راحتی کنده نشود.

ویژگی دیگر آن این است که کاملا ضد رطوبت و ضد خشم می‌باشد بنابراین عواملی مانند رطوبت و باران روی آن تاثیری ندارد.

یکی از ویژگی‌های مهم آن این است که روی سطوحی که سطح ناهموار دارد نیز می‌توان از آن استفاده کرد یک سطح صاف و مسطح به وجود آورد.

رنگ این پرایمر به صورت مات می‌باشد که همین مات بودن آن باعث می‌شود سطح مورد نظر صاف به نظر برسد.

خرید پرایمر اکریلیک

خرید پرایمر اکریلیک

نکاتی وجود دارد که هنگام خرید پرایمر اکریلیک حتماً باید در نظر داشته باشی تا بتوانید یک محصول با کیفیت تهیه کنید در غیر این صورت ممکن است که پرایمری را که خریداری می‌کنید کیفیت لازم را نداشته باشد.

با توجه به اینکه پرایمرها انواع مختلفی دارد حتماً اسمی که روی بسته‌بندی آن درج شده است را به به دقت بررسی کنید و پرایمر مورد نظر خود را تهیه کنید.

انواع مختلف پرایمر کاربردهای متفاوتی دارد که نوع مناسب آن را باید خریداری کنید اگر نمی‌دانید چه نوع پرایمری برای شما مناسب است می‌توانید از افرادی که در این زمینه اطلاعات کافی دارند کمک بگیرید.

نکته دیگر برای خرید این است که رنگ آن را در نظر داشته باشید و بعد خرید کنید همچنین به تاریخ انقضای محصول نیز دقت کنید.

قیمت پرایمر اکریلیک + خرید و فروش

قیمت پرایمر اکریلیک + خرید و فروش

با توجه به اینکه این محصول انواع مختلفی دارد هر کدام از آنها نیز قیمت مختص به خود را دارد و به دلیل اینکه نوسانات بازاری موجود است قیمت پرایمر اکریلیک را متغیر می‌کند.

این محصول بین ۲۰۰ هزار تومان تا ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که بستگی به نوع بسته‌بندی و حجمی که در آن وجود دارد قیمت آن تعیین می‌شود.

اگر می‌خواهید این محصولات را تهیه کنید می‌توانید تماس بگیرید و قبل از خرید اطلاعات خود را افزایش دهید همکاران ما مشاوره رایگان ارائه می‌دهند و شما را راهنمایی می‌کنند تا محصول مناسبی تهیه کنید.

فرصت را از دست ندهید و همین الان تماس بگیرید کارشناسان ما آماده خدمت رسانی به شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *