جستجو کردن

خرید انواع اسپری رنگ ضد آب + قیمت

اسپری رنگ ضد آب یک پوشش همه کاره برای ایجاد سطوح مقاوم در برابر آب است که بر مبنای فناوری آئروسل تولید شده است.

اسپری رنگ ضد آب

اسپری رنگ ضد آب

اسپری رنگ ضد آب نوعی رنگ است که به طور ویژه برای ایجاد سطحی مقاوم در برابر آب، هنگام اعمال بر روی مواد مختلف فرموله شده است و تاریخچه آن به توسعه فناوری رنگ اسپری آئروسل در اواسط قرن بیستم باز می گردد.

اختراع رنگ اسپری اغلب به ادوارد سیمور در دهه 1940 نسبت داده می شود.

او یک قوطی رنگ تحت فشار با یک نازل تولید کرد که امکان اعمال آسان و کنترل شده رنگ را فراهم می کرد.

این فناوری به دلیل راحتی و تطبیق پذیری به سرعت محبوبیت پیدا کرد.

رنگ اسپری ضد آب به عنوان یک نوع تخصصی تکامل یافته است که برای محافظت از سطوح در برابر رطوبت، آب و عناصر طراحی شده است.

مشخصات اسپری رنگ ضد آب

مشخصات اسپری رنگ ضد آب

ویژگی اولیه اسپری رنگ ضد آب توانایی آن در ایجاد یک مانع ضد آب بر روی سطوح است و این اسپری، یک لایه محافظ تشکیل می دهد که از نفوذ آب یا ایجاد آسیب جلوگیری می کند.

رنگ اسپری ضد آب را می توان روی طیف وسیعی از مواد از جمله چوب، فلز، پلاستیک، پارچه و غیره استفاده کرد که برای کاربردهای داخلی و خارجی مناسب است.

این محصول به دلیل دوام و مقاومت در برابر آب شناخته شده است و آن را برای پروژه هایی که نیاز به محافظت طولانی مدت در برابر رطوبت دارند، مانند مبلمان، قایق یا حتی لباس در فضای باز، ایده آل می کند.

رنگ‌های اسپری ضد آب در رنگ‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارند که امکان سفارشی‌سازی خلاقانه و زیبایی‌شناسانه را فراهم می‌کنند و در عین حال ویژگی‌های مقاوم در برابر آب را ارائه می‌کنند.

خرید اسپری رنگ ضد آب

خرید اسپری رنگ ضد آب

هنگام خرید اسپری رنگ ضد آب، * اطمینان حاصل کنید محصولی را که انتخاب می کنید برای موادی که قصد دارید پوشش دهید مناسب است.

رنگ های مختلف برای سطوح خاصی مانند چوب، فلز، پارچه یا پلاستیک فرموله می شوند.

همه رنگ های اسپری ضد آب سطح یکسانی از مقاومت در برابر آب ندارند و کاربرد مورد نظر و درجه ضد آب مورد نیاز را در نظر بگیرید.

بررسی کنید که آیا رنگ اسپری برای روشی که شما ترجیح می دهید طراحی شده است.

برخی در قوطی های آئروسل سنتی عرضه می شوند، در حالی که برخی دیگر ممکن است به یک تفنگ اسپری یا تجهیزات دیگر نیاز داشته باشند.

رنگ های اسپری ضد آب در رنگ ها و پرداخت های مختلف موجود است و یکی را انتخاب کنید که با ترجیحات زیبایی و ظاهری که می خواهید برای پروژه خود به دست آورید، مناسب باشد.

قیمت اسپری رنگ ضد آب + خرید و فروش

قیمت اسپری رنگ ضد آب + خرید و فروش

قیمت اسپری رنگ ضد آب بسته به نوع اسپری را می توان در بازه ۶۰ الی ۳۰۰ هزار تومان به ازای هر ۱۰۰ میلی لیتر یافت.

قوطی های بزرگتر یا ظروف اسپری رنگ معمولاً هزینه بیشتری دارند اما ممکن است ارزش بهتری را از نظر پوشش در هر واحد ارائه دهند.

رنگ های اسپری ضد آب که برای کاربردهای خاص، مانند استفاده های دریایی یا خودرو طراحی شده اند، به دلیل ویژگی های تخصصی خود می توانند گران تر باشند.

قیمت مواد اولیه مورد استفاده در فرمولاسیون رنگ اسپری، مانند رنگدانه ها و رزین ها، می تواند نوسان داشته باشد و بر قیمت تمام شده محصول نهایی تاثیر بگذارد.

برای خرید انواع باکیفیت اسپری رنگ می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *