جستجو کردن

خرید و قیمت رنگ ساختمانی فسفری عمده و جزئی

رنگ ساختمانی فسفری، از انواع رنگهای بسیار زیبا و جذاب است که با خواص بی نظیری که دارد زیبایی را در محیط دو چندان می کند.

رنگ ساختمانی فسفری

رنگ ساختمانی فسفری

رنگ ساختمانی فسفری، از مواد عالی و ترکیبات خاصی برخوردار بوده و نیز میزان کیفیت و ماندگاری آن به قدری بالا می باشد که مشتریان زیادی را متوجه خود ساخته است.

لازم به یادآوری است این رنگ از انواع رنگهای بسیار روشن، جذاب، زیبا و مورد پسند می باشد که محبوبیت زیادی بین مشتریان خود پیدا کرده است.

ضمنا میزان غلظت و شفافیت رنگ بسیار بالا بوده به طوری که می توان آن را با دکوراسیون محیط خود وفق داد و بر زیبایی بی نظیر آن افزود.

ناگفته نماند که رنگ فسفری علاوه بر کیفیت و زیبایی و خواص بی شمار در بسته بندی های کاملا استاندارد وجود دارد که با برندهای متفاوت و حجم و وزن های مختلف مشتریان زیادی را در بر گرفته است.

مشخصات رنگ ساختمانی فسفری

مشخصات رنگ ساختمانی فسفری

از مشخصات رنگ ساختمانی فسفری، می توان به زیبایی و خواص منحصر به فرد آن اشاره کرد که امروزه در صنعت ساختمانی بسیار مورد توجه و محبوبیت قرار گرفته است.

از دیگر مشخصه های بارز آن می توان به دو نوع رنگ ملات و روشن، کیفیت بالا، خاصیت ضد آب بودن، مقاوم بودن در برابر شستن، چسبندگی عالی و غیره نام برد که بسیار پرطرفدار می باشد.

بسته بندی محصول به صورت قوطی، سطل های پلاستیکی، گالن های چند لیتری و غیره بوده که بسته به نوع کاربرد از وزن متفاوتی برخوردار می باشند.

همچنین استاندارد بودن محصول و بوی عالی، طوری است که هیچ گونه حساسیت و عوارضی ایجاد نمی کند.

خرید رنگ ساختمانی فسفری

خرید رنگ ساختمانی فسفری

در هنگام خرید رنگ ساختمانی فسفری، حتما به نکات مهمی توجه کنید تا بتوانید از زیبایی های خاص آن بهره مند شوید.

خرید رنگ را بسته به نوع کاربرد با توجه به میزان نیاز و محیط مورد نظر انتخاب و خریداری کنید.

خرید این نوع رنگ را بر اساس علائم درج شده بر روی بسته بندی آن و نشان استاندارد انجام دهید.

هنگام خرید این نوع رنگ به برند معتبر و شرکت تولید کننده آن توجه کنید تا از اصل بودن آن مطمئن شوید.

سعی کنید رنگ فسفری، را با توجه به دکوراسیون محیط خود انتخاب کنید تا زیبایی و لذت خاص خود را دارا باشد.

قیمت رنگ ساختمانی فسفری + خرید و فروش

قیمت رنگ ساختمانی فسفری + خرید و فروش

قیمت رنگ ساختمانی فسفری، با توجه به کیفیت، برند، نوع رنگ، نحوه خرید و فروش، میزان تقاضا، کاهش نرخ تورم در بازار و غیره متفاوت است.

همچنین نوع بسته بندی، استاندارد و بهداشتی بودن محصول، ترکیبات اولیه محصول، هزینه تولید، حذف واسطه ها و غیره نقش موثری بر تعیین قیمت محصول دارند.

لذا بازه قیمتی این نوع رنگ زیبا و کاربردی را بر حسب نوع بسته بندی، برند و حجم یک تا 4 کیلویی بین 65،000 تا 650،000 تومان برآورد می شود.

از این رو، مشتریان گرامی می توانند جهت خرید این نوع رنگ به سایت ما مراجعه کرده و بهترین و به صرفه ترین رنگ مورد نظر را از ما خریداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *