جستجو کردن

معرفی رنگ ساختمانی ساندورا + بهترین قیمت خرید

رنگ ساختمانی ساندورا به منظور ارائه ترکیبی از خصوصیات محافظت، زیبایی شناسی، دوام و سهولت کاربرد، توسعه یافته است.

رنگ ساختمانی ساندورا

رنگ ساختمانی ساندورا

رنگ ساختمانی ساندورا، یک ماده پوشش مایع است که بر روی سطوح مختلف اعمال می شود که در درجه اول برای محافظت، تزئین و اهداف زیبایی شناختی به‌ کار گرفته می شود.

تاریخچه رنگ ساختمان به هزاران سال پیش برمی گردد و تمدن های اولیه از مواد طبیعی مانند گل، خاک رس و مواد معدنی خرد شده برای ایجاد رنگ های ابتدایی برای اهداف تزئینی و حفاظتی استفاده می کردند.

مصریان و یونانیان باستان دستور العمل های رنگ آمیزی پیچیده تری را با استفاده از موادی مانند موم زنبور عسل، رنگدانه های مواد معدنی و چسب های گیاهی توسعه دادند.

از این رنگ‌های اولیه برای نقاشی‌های دیواری، سفال و جزئیات معماری استفاده می‌شد.

مشخصات رنگ ساختمانی ساندورا

مشخصات رنگ ساختمانی ساندورا

رنگ ساختمان به عنوان یک مانع محافظ در برابر عوامل محیطی از جمله رطوبت، اشعه ماوراء بنفش، خوردگی و آسیب فیزیکی عمل می کند و عمر سازه ها را افزایش می دهد.

رنگ ساندورا ظاهر سطوح را بهبود می بخشد و طیف وسیعی از رنگ ها، بافت ها و پرداخت ها را امکان پذیر می کند و این امرنقش مهمی در طراحی معماری و زیبایی شناسی دارد.

این رنگ های با کیفیت، دوام بسیار خوبی از خود نشان می دهند و در برابر خرد شدن، محو شدن و سایش در طول زمان مقاومت می کنند.

آنها ظاهر خود را حتی در شرایط سخت حفظ می کنند.

این نوع رنگ ها به سطوح مختلف مانند چوب، فلز، بتن و دیوار خشک می چسبند و یک روکش ثابت و بادوام را ارائه می دهند.

رنگ ها ساندورا، برای استفاده آسان با استفاده از برس، غلتک یا تجهیزات اسپری فرموله شده اند و آماده سازی مناسب سطوح برای دستیابی به پوششی صاف و یکدست ضروری است.

خرید رنگ ساختمانی ساندورا

خرید رنگ ساختمانی ساندورا

هنگام خرید رنگ ساختمانی ساندورا، نوع سطحی را که قرار است رنگ کنید، مانند فلز چوب، بتن یا دیوار خشک را در نظر بگیرید، زیرا سطوح مختلف ممکن است به انواع خاصی از رنگ یا پرایمر برای چسبندگی نیاز داشته باشند.

رنگی را که مناسب پروژه شماست انتخاب کنید و تاثیر رنگ بر فضا و اینکه آیا نیاز به تطبیق رنگ سفارشی دارید را در نظر بگیرید.

قبل از اعمال رنگ مشخص کنید که آیا پروژه شما نیاز به پوشش پرایمر دارد یا خیر.

در برخی از سطوح، مانند دیوار خشک، ممکن است برای افزایش چسبندگی و یکنواختی از روش بتونه کاری استفاده شود.

عواملی مانند رطوبت، دما و قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش را در نظر بگیرید، زیرا می توانند بر عملکرد رنگ تأثیر بگذارند.

قیمت رنگ ساختمانی ساندورا + خرید و فروش

قیمت رنگ ساختمانی ساندورا + خرید و فروش

قیمت رنگ ساختمانی ساندورا بسته به پایه آن در بازه ۶۵ هزار تومان الی ۱ میلیون و‌ ۲۰۰ هزار تومان متغیر است.

رنگ‌های براق‌تر و رنگ‌های مخصوص، مانند سطوح خاص (مانند سنگ‌تراشی یا فلز) یا جلوه‌های تخصصی (مانند تخته گچی یا فلزی)، ممکن است قیمت بالایی داشته باشند.

رنگ های سفارشی یا غیر استاندارد رنگ می توانند گران تر از گزینه های استاندارد باشند و ترکیب و تطبیق رنگ های منحصر به فرد ممکن است هزینه های اضافی را به همراه داشته باشد.

نوسانات در قیمت مواد اولیه مورد استفاده در تولید رنگ، مانند رنگدانه ها و بایندرها، می تواند بر قیمت تمام شده رنگ ها تأثیر بگذارد.

همه مشتریان می توانند در جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه رنگ‌های ساختمانی، با واحد پشتیبانی مجموعه ما تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *