جستجو کردن

قیمت رنگ ضد حریق ساختمانی + مشخصات بسته بندی عمده و ارزان

رنگ ضد حریق ساختمانی، یک پوشش تخصصی است که در طول سال ها تکامل یافته است تا ابزاری موثر برای افزایش ایمنی در برابر آتش در ساختمان ها ارائه دهد.

رنگ ضد حریق ساختمانی

رنگ ضد حریق ساختمانی

رنگ ضد حریق ساختمانی که با نام های رنگ مقاوم در برابر آتش یا رنگ متورم نیز شناخته می شود، نوعی پوشش تخصصی است که برای محافظت از عناصر سازه ای ساختمان ها در برابر آسیب آتش و حرارت استفاده می شود.

این رنگ به گونه ای طراحی شده است که در هنگام قرار گرفتن در معرض دمای بالا، یک مانع عایق ایجاد کند، بنابراین گسترش آتش را به تاخیر می اندازد و زمان ارزشمندی را برای تخلیه و تلاش های اطفاء حریق فراهم می کند.

توسعه پوشش‌های نسوز به اوایل قرن بیستم بازمی‌گردد، زمانی که صنعت ساخت‌وساز شروع به جستجوی راه‌های مؤثرتری برای بهبود ایمنی در برابر آتش در ساختمان‌ها کرد.

مشخصات رنگ ضد حریق ساختمانی

مشخصات رنگ ضد حریق ساختمانی

رنگ ضد حریق حاوی مواد شیمیایی خاصی است که وقتی در معرض گرما قرار می گیرند منبسط می شوند و یک لایه ضخیم و عایق ایجاد می کنند.

این لایه به عنوان یک مانع عمل می کند و انتقال گرما را به تاخیر می اندازد و گسترش آتش را به تاخیر می اندازد.

رنگ نسوز مقاومت عناصر سازه ای مانند تیرها و ستون های فولادی، سطوح چوبی یا دیوارهای خشک را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و مدت زمان تحمل این عناصر در دمای بالا را در طی یک رویداد آتش سوزی افزایش می دهد.

رنگ های مقاوم در برابر آتش را می توان بر روی سطوح مختلف از جمله فلز، چوب، بتن و تخته گچی اعمال کرد که آنها را برای طیف وسیعی از مصالح ساختمانی و کاربردها مناسب می کند.

خرید رنگ ضد حریق ساختمانی

خرید رنگ ضد حریق ساختمانی

هنگام خرید رنگ ضد حریق ساختمانی، درجه آتش سوزی مورد نیاز را بر اساس قوانین ساختمانی و مقررات ایمنی محلی تعیین کنید، زیرا کاربردهای مختلف ممکن است به سطوح خاصی از مقاومت در برابر آتش نیاز داشته باشد.

ماده ای را که رنگ نسوز را روی آن اعمال می کنید، مشخص کنید، چه فولاد، چوب، بتن یا سطوح دیگر.

از سازگاری رنگ با بستر اطمینان حاصل کنید.

دستورالعمل های سازنده در مورد ضخامت مورد نیاز پوشش نسوز را دنبال کنی و ضخامت مناسب برای دستیابی به مقاومت مشخص شده در برابر آتش بسیار مهم است.

از سازگاری با سایر پوشش ها یا پرداخت هایی که ممکن است روی یا زیر رنگ نسوز اعمال شود، اطمینان حاصل کنید.

قیمت رنگ ضد حریق ساختمانی + خرید و فروش

قیمت رنگ ضد حریق ساختمانی + خرید و فروش

قیمت رنگ ضد حریق ساختمانی در بازه ۸۰ الی ۱۵۰ هزار تومان متغیر و متفاوت است.

درجه بندی مقاومت در برابر آتش بالاتر معمولاً منجر به هزینه های بالاتر می شود و محصولات با مدت زمان حفاظت در برابر آتش طولانی تر یا سطوح بالاتر مقاومت در برابر آتش اغلب گران تر هستند.

اندازه و محدوده پروژه شما بر مقدار رنگ نسوز مورد نیاز و در نتیجه بر هزینه کل تأثیر می گذارد.

کاربردهای ضخیم تر رنگ ضد حریق ممکن است به دلیل افزایش مواد مورد نیاز برای دستیابی به مقاومت در برابر آتش، هزینه بیشتری داشته باشد.

برخی از رنگ های نسوز دارای ویژگی های اضافی مانند مقاومت در برابر خوردگی یا مقاومت در برابر قالب هستند که می تواند بر قیمت تأثیر بگذارد.

در این مورد بهتر است، آگاهی های بیشتر را از همکاران ما دریافت کرده و با آن ها ارتباط بگیرید تا به شما راهنمایی لازم در خصوص خرید را ارائه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *