جستجو کردن

قیمت خرید قلم موی نقاشی بزرگ + مشخصات، عمده ارزان

قلم موی نقاشی بزرگ دارای سری است که معمولاً از موهای نرم و انعطاف‌ پذیر تشکیل شده است که دارای اندازه استانداردی می باشد.

قلم موی نقاشی بزرگ

قلم موی نقاشی بزرگ

بدنه قلم موی نقاشی بزرگ معمولاً از موادی مانند پلاستیک یا آلومینیوم ساخته شده اند و این جنس‌ ها برای سبک‌ ها و کاربردهای مختلف مناسب هستند.

قلم موی نقاشی بزرگ دارای سر قلم بزرگی است که به نقاش امکان می‌ دهد در سرعت بیشتری حرکت کرده و نقاشی‌ های بزرگ را انجام دهد.

این کالا وزن مناسبی دارد و نقاش می تواند به راحتی آن را در دست بگیرد و به طور مداوم از آن استفاده کند و این محصول در برابر آب مقاوم است.

قلم‌ های موی نقاشی بزرگ می‌ توانند از انواع موهای مختلفی ساخته شوند، مانند موهای طبیعی، موهای مصنوعی، موهای نایلونی می‌ باشد که هر نوع موی قلم ویژگی‌ ها و قابلیت‌ های خاص خود را دارد‌.

مشخصات قلم موی نقاشی بزرگ

مشخصات قلم موی نقاشی بزرگ

مشخصات قلم موی نقاشی بزرگ بسیار زیاد می باشد و قدرت پوشش بالایی دارد و به آسانی تمیز می شود.

این کالا انعطاف‌ پذیری مناسبی دارد و به شما اجازه می‌ دهد حرکات گسترده‌ تری را انجام دهید و رنگ‌ ها را به طور دقیق کنترل کنید.

این نمونه قلم موی مقاومت و استحکام بالایی دارد، به شما در طولانی مدت استفاده و انجام کارهای سنگین‌ تر کمک می‌ کند.

این محصول قدرت نگه‌ داری رنگ بالا دارد، به معنای این است که رنگ‌ ها پس از استفاده روی سطح نقاشی، به شکل قابل توجهی حفظ می‌ شوند و از برداشته شدن رنگ جلوگیری می‌کند.

خرید قلم موی نقاشی بزرگ

خرید قلم موی نقاشی بزرگ

هنگام خرید قلم موی نقاشی بزرگ باید از کیفیت بالا و ماندگاری آن اطمینان حاصل کنید زیرا باعث می شود که عملکرد بهتر و ترسیم دقیق‌ تری داشته باشد.

قلم باید قادر باشد فشار را تحمل کند بدون اینکه موها شکسته شوند، در حین خرید اطمینان حاصل کنید که محصولی با ساختار محکم و مقاوم انتخاب کنید.

موقع خرید مطمئن شوید که کالایی را انتخاب کنید که به خوبی در دست شما قرار بگیرد و احساس راحتی کنید، این امر برای استفاده طولانی مدت و جلوگیری از خستگی دست اهمیت دارد.

برخی از قلم‌ های موی نقاشی بزرگ قابلیت تنظیم فشار موها را دارند و این ویژگی به شما اجازه می‌ دهد فشار موها را تنظیم کنید و بر اساس نیاز خود تغییر دهید که موقع خرید به این نکته توجه کنید.

قیمت قلم موی نقاشی بزرگ + خرید و فروش

قیمت قلم موی نقاشی بزرگ + خرید و فروش

قیمت قلم موی نقاشی بزرگ بسیار مطلوب می باشد و کیفیت موی استفاده شده در قلم می‌ تواند تأثیر زیادی بر قیمت داشته باشد.

استفاده از مواد با کیفیت و مقاوم در ساخت این کالا نیز می‌ تواند قیمت را تحت تأثیر قرار دهد، قلم‌ هایی که از مواد با کیفیت بالا و مقاوم استفاده می‌ کنند، معمولاً قیمت متغیری دارند.

قیمت حدودی این محصول 20000 تومان الی 60000 تومان می باشد که با توجه به اندازه، جنس متغیر است که با نوساناتی همراه می باشد‌.

شما مخاطبان گرامی برای دریافت اطلاعات لازم، ضروری در رابطه با این کالا می‌ توانید با مشاوران مجرب سایت ما در ارتباط باشید تا بهترین نوع محصول را تهیه نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *