جستجو کردن

خرید بهترین انواع غلطک طرح دار با قیمت ارزان

غلطک طرح دار یکی از انواع غلطک هایی است که در زمینه نقاشی ساختمان از آن استفاده می شود و به نسبت کاربرد بالایی دارد

غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

علت کاربرد زیادی که از غلطک های طرح دار به وفور مشاهده می شود به این دلیل است که طرح های زیبایی را بر روی آن ها حک کرده اند.

حک کردن طرح مختلف بر روی این ابزار سبب آن شده که اشکال زیبایی را بر روی دیوار های خانه شاهد باشیم.

طرح های متنوعی را با استفاده از این ابزار خلق کنید تا شاهد زیبایی و تغییرات اساسی محیط خانه تان شوید.

کاربرد این محصول به گونه ای است که پس از آغشته شدن درون رنگ می توان با بالا و پایین کردن بر روی سطح دیوار حرکت چرخشی ایجاد کرد و شاهد نمای زیبایی بود که این کار تخصصی فقط با ابزار غلطکی قابل اجرا می باشد.

مشخصات غلطک طرح دار

مشخصات غلطک طرح دار

غلطک طرح دار دارای مشخصاتی است که در واقع با هر یک از آن ها بیشتر می توان این محصول پر کاربرد را شناخت.

مشخصه اول محصول مربوط به شکل ظاهری آن دارد و از همین رو می توان شکل محصول را در قالب یک کپسول کوچک ترسیم نمود که از دو طرف دارای سوراخ می باشد.

یک دسته فلزی هم وجود دارد که دارای دو شاخه می باشد و هر یک از شاخک ها به طرفین کپسولی شکل که سوراخ دارد متصل می گردد تا با بالا پایین شدنش حالت چرخشی پیدا کند.

جنس محصول مورد نظر از پلاستیک بوده که به صورت فشرده تولید می گردد.

خرید غلطک طرح دار

خرید غلطک طرح دار

خرید غلطک طرح دار نیازمند دانش بوده و ما چندین موارد از آن ها را خدمت شما عزیزان بیان خواهیم کرد تا شما نیز خرید خوبی را تجربه کنید.

  1. اولین مورد برای خرید محصول توجه به جنس آن می باشد چرا که در حسن تولید سطوح مختلفی را جهت کیفیت در نظر می گیرند و شما می توانید با توجه به سطح کیفی مشخصی که وجود دارد اقدام به خرید کنید.
  2. یکی دیگر از مواردی که وجود دارد توجه به اندازه های محصول می باشد چرا که تولید کنندگان برای کار های مختلفی که ابزار مورد نظر متوجه شده اند آن را در اندازه های مختلف به تولید رسانده اند.

قیمت غلطک طرح دار + خرید و فروش

قیمت غلطک طرح دار + خرید و فروش

قیمت غلطک طرح دار با توجه به موارد خاصی متغیر بوده و روزانه می توان شاهد رنج های قیمتی مختلفی بود و این عامل هم از موارد خاصی سرچشمه می گیرد.

مواردی از جمله تنوع محصول از لحاظ اندازه و کیفیت از عوامل تعیین قیمت ها به شمار می آیند.

نوسانات بازار سبب شده تا بازه قیمتی محصول از 280 هزار تومان الی 2 میلیون و 500 هزار تومان گردد و از همین جهت نیاز است تا در این باره هم توضیحاتی ارائه گردد.

اگر به دنبال خرید انواع غلطک در اندازه و کیفیت های متفاوت همچنین قیمت های متناسب با نیازتان هستید همین حالا می توانید پس از ارتباط با کارشناسان فروش این محصول از خدمات گفته شده بهره مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *