جستجو کردن

بهترین رنگ ساختمانی عسلی + قیمت خرید عالی

رنگ ساختمانی عسلی از محصولاتی است که امروزه کاربرد زیادی دارد و امکان خرید با قیمت مناسب برای مصرف کنندگان وجود دارد.

رنگ ساختمانی عسلی

رنگ ساختمانی عسلی

رنگ ساختمانی همانطور که در اسم آن نیز اشاره شده است برای موارد ساختمانی از جمله محیط داخلی و بیرونی استفاده می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن قسمت‌های مختلف داخل یا خارج خانه را رنگ کنید و فضا را تغییر دهید.

رنگ‌های ساختمانی دارای دو دسته معمولی و طرح‌دار است که خود این نوع نیز به چند دسته تقسیم می‌شود که به صورت روغنی، بلکا، مات و غیره است.

با استفاده از این رنگ می‌توانید در و پنجره، چهارچوب‌های مختلف و همچنین وسایل آهنی را رنگ آمیزی کنید و یک پوشش متفاوت را روی سطوح به وجود آورید.

زمانی که یک سطحی را با این رنگ پوشش می‌دهید در صورتی که کثیف شود به راحتی می‌توانید آن را بشویید زیرا قابل شست و شو است.

مشخصات رنگ ساختمانی عسلی

مشخصات رنگ ساختمانی عسلی

مشخصات رنگ ساختمانی عسلی در این قسمت آورده شده است همراه ما باشید و به دقت مطالعه کنید.

ویژگی مهم محصول این است که به دلیل براقیتی که دارد باعث روشن شدن محیط می‌شود بنابراین اگر یک محیط نور کافی نداشته باشد با رنگ آمیزی دیوارها با استفاده از این رنگ می‌توانید نور مناسبی را به وجود آورید.

بدون بو ویژگی دیگر رنگ ساختمانی است و حتی رنگ‌هایی که بودار است بعد از رنگ آمیزی حدود یکی دو روز کاملاً بوی آن از بین می‌رود.

زمانی که یک سطح را با این رنگ پوشش می‌دهید به عنوان یک لایه محافظتی عمل می‌کند زیرا در برابر ضربه بسیار مقاوم است و به راحتی خراش نمی‌افتد همچنین در برابر گرما و حتی دمای بالای ۸۰ درجه نیز مقاومت است.

خرید رنگ ساختمانی عسلی

خرید رنگ ساختمانی عسلی

نکات لازم در جهت خرید رنگ ساختمانی عسلی را برای شما آماده کردیم تا اگر قصد خرید دارید با در نظر گرفتن آنها انتخاب بهتری داشته باشید.

اولین نکته که هنگام خرید باید در نظر داشته باشید این است که سطح مورد نظر و محیط داخلی یا خارجی را باید بررسی کنید و بر اساس آن رنگ متناسب با محیط را انتخاب نمایید.

یکی از نکاتی که ممکن است هنگام خرید به آن توجه نداشته باشید این است که به علت اینکه این محصول خوراکی نیست، به تاریخ انقضای آن توجه نمی‌کنید، در صورتی که این مورد خیلی مهم است و هنگام خرید حتماً باید تاریخ آن را ببینید.

بر اساس سلیقه باید خرید کنید همچنین بودجه خودتان را در نظر بگیرید زیرا این رنگ‌ها با توجه به انواع مختلفی که دارد قیمت آن ممکن است ارزان یا گران باشد.

قیمت رنگ ساختمانی عسلی + خرید و فروش

قیمت رنگ ساختمانی عسلی + خرید و فروش

قیمت رنگ ساختمانی عسلی با توجه به حجم بسته‌بندی آن و نوع خرید شما فرق می‌کند منظور این است که اگر عمده و در حجم زیاد ارزان‌تر خواهد بود.

همچنین اگر به صورت بسته‌بندی شده تمایل به خرید دارید بر اساس حجمی که در یک قوطی قرار دارد قیمت محاسبه می‌شود.

انواع رنگ ساختمانی با توجه به معمولی یا طرح‌دار بودن آن قیمت متفاوتی دارد، که بین ۳۰۰ هزار تومان تا ۶۰۰ هزار تومان بستگی به مقدار آن در تغییر می‌باشد.

با توجه به اینکه برندهای مختلف این محصولات تولید می‌کند این مورد نیز روی نرخ آن اثرگذار خواهد بود.

هدف ما این است که شما از خریدتان راضی باشید و بتوانیم شماره راهنمایی کنیم اگر همین الان تماس بگیرید کارشناسان ما مشاوره رایگان به شما ارائه خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *