جستجو کردن

خرید تینر اطلس + معرفی کارخانه تولید و عرضه پخش

تینر اطلس یا داشتن حلال هایی با کیفیت برای رقیق کردن رنگ استفاده می شود، میزان شفافیت و افزایش سرعت خشک شدن از ویژگی های آن است.

تینر اطلس

تینر اطلس

تینرها از جمله مواد اصلی برای رقیق کردن و افزایش کیفیت رنگ ها محسوب می شود، برند اطلس توانسته با تولیداتی مرغوب و به صرفه جایگاه بالاتری در بین رقبا به دست آورد.

تینر محلولی آبکی و بی رنگ است که از حلال های مختلفی تشکیل شده، استفاده از این محصول علاوه بر بهبود کیفیت رنگ اصلی، مدت زمان خشک شدن و حتی میزان شفافیت رنگ اصلی را نیز افزایش می دهد.

تینر اطلس در حجم های مختلف چند لیتری و حتی به صورت گالنی تولید و به بازار عرضه می شود، این محصول در صورتی که در محیط مناسبی نگهداری شود میزان ماندگاری نسبتا بالایی خواهند داشت.

مشخصات تینر اطلس

مشخصات تینر اطلس

حلال های به کار رفته در این نوع تینر موجب شده سرعت تبخیر بالایی داشته باشد همین قابلیت می تواند سرعت خشک شدن رنگ را نیز تسریع کند.

یکی دیگر از مشخصات تینرهای اطلس سازگاری بالای آن ها با انواع رنگ هاست، به طوری که می توانید با خرید یک تینر، از آن برای رقیق کردن انواع مختلفی از رنگ های روغنی استفاده کنید.

برند اطلس توانسته با کمک مواد اولیه با کیفیت و همچنین کادری مجرب، محصولاتی تولید کند که کمترین میزان بو را داشته باشند.

میزان حلالیت این تینر در حدی است که به سرعت می تواند رنگ را رقیق کرده و در نتیجه با سرعت بالاتری نیز تبخیر شود.

خرید تینر اطلس

خرید تینر اطلس

در وهله اول بهتر است برای خرید تینر اطلس حتما به نام این شرکت بر روی بسته بندی توجه فرمایید، در صورت خریدهای اینترنتی حتما از معتبر بودن وب سایت مطمئن شوید.

حلال هایی که در تینر به کار رفته بر روی بسته بندی درج شده است، هر چه میزان حلالیت تینر بیشتر باشد آن محصول قدرت رقیق کنندگی بالاتری دارد.

رنگ یک تینر با کیفیت می بایست بی رنگ و شفاف باشد، برخی از تینرها سمی بوده و کاربردهای دیگر دارند بنابراین حتما به غیر سمی بودن آن ها توجه کنید.

برای ایمنی بیشتر بهتر است تینری را خریداری کنید که قابلیت اشتعال نداشته باشد.

قیمت تینر اطلس + خرید و فروش

قیمت تینر اطلس + خرید و فروش

قیمت تینر اطلس در بسته بندی های 4 لیتری حدودا بین 110 تا 180 هزار تومان است، البته معیارهایی چون میزان حلالیت، نقطه اشتعال، حجم بسته بندی و میزان کیفیت مواد اولیه نیز بر روی کاهش و یا افزایش این نرخ تاثیر دارند.

بازار این محصول نیز تحت تاثیر نوسانات ارز و قیمت دلار بوده به طوری که طی چند ماه اخیر افزایش قیمت های چند درصدی داشته است.

خرید این محصول به صورت عمده و از تولید کننده اصلی می تواند قیمت نهایی را تا حد زیادی کاهش دهد، از علاقمندان دعوت می شود از محصولات وب سایت ما دیدن فرمایند.

برای خرید و استعلام قیمت به روز و موجودی می توانید با ما ارتباط بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *