جستجو کردن

خرید جدیدترین انواع رنگ ساختمانی اکلیلی

رنگ ساختمانی اکلیلی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است که جلوه خاصی به فضای داخلی ساختمان می‌ بخشد و انواع گوناگون دارد.

رنگ ساختمانی اکلیلی

رنگ ساختمانی اکلیلی

رنگ ساختمانی اکلیلی یکی از انواع رنگ ‌هایی است که اصطلاحا به آن رنگ‌ های ساختمانی شاین دار نیز گفته می ‌شود انواع گوناگونی دارند و طیف گسترده ‌ای از رنگ‌ ها را در بر می‌ گیرند که با استفاده از مواد گوناگونی نیز ساخته می‌ شوند.

به طور کلی از لحاظ طیف رنگی می‌ توان انواع رنگ ‌ها را در سه دسته مات و براق و شاین‌ دار یا همان اکلیلی دسته ‌بندی کرد که رنگ ‌های مات و اکلیلی بیش تر مورد توجه قرار گرفته‌ اند.

اگر از این رنگ ‌ها به درستی استفاده کنید می ‌توانید یک دکوراسیون عالی با هزینه‌ ای بسیار کم برای خانه خود فراهم بیاورید ته باید فردی که از این رنگ‌ ها استفاده می ‌کند بسیار ماهر باشد.

مشخصات رنگ ساختمانی اکلیلی

مشخصات رنگ ساختمانی اکلیلی

مشخصات رنگ ساختمانی اکلیلی با توجه به رنگ و همچنین مواد به کار برده شده در ساخت این کالا متفاوت می‌ باشد اما یکی از شاخص ‌های تغییر ناپذیر در این رنگ استفاده از تکه‌ های براق بزرگ یا کوچک اکلیل می‌ باشد.

به طور کلی رنگ‌ ها به دسته مختلف تقسیم می‌ شوند که چند مورد از آن ها عبارتند از رنگ‌ های بی‌بو و رنگ‌ های نانو و رنگ‌ های اکریلیک و رنگ ‌های روغنی و رنگ ‌های پلاستیک و غیره.

هر کدام از دسته‌ های رنگ‌ هایی که نام بردیم شامل طیف رنگی شاین‌دار یا اکلیل ‌دار نیز می‌ باشند و این که شما باید از کدام یک از رنگ ‌های نام برده شده استفاده کنید بستگی به سلیقه و همچنین شاخص‌ های مورد توجه شما دارد.

خرید رنگ ساختمانی اکلیلی

خرید رنگ ساختمانی اکلیلی

خرید رنگ ساختمانی اکلیلی نیازمند توجه به نکاتی کلیدی می‌ باشد که چند مورد از آن ها را برای شما بررسی‌ خواهیم کرد.

در ابتدا باید بدانید که شما چه توقعی از رنگ ساختمانی خود دارید به عنوان مثال اگر جزو حامیان محیط زیست هستید به شما پیشنهاد می ‌کنیم از رنگ‌ های اکرولیک استفاده کنید.

اگر در خانه بچه کوچک یا فرزند خردسال دارید پیشنهاد می‌ کنیم از رنگ ‌های پلاستیک یا رنگ‌ های روغنی استفاده کنید زیرا تمیز کردن کثیفی‌ها و لکه‌ ها از روی آن نسبتا ساده ‌تر می ‌باشد.

توصیه آخر و بسیار مهم این است که سعی کنید از فروشگاه‌ هایی خرید کنید که ضمانت مرجوع کردن کالا و اصالت فیزیکی کالا را نیز داشته باشند.

قیمت رنگ ساختمانی اکلیلی + خرید و فروش

قیمت رنگ ساختمانی اکلیلی + خرید و فروش

قیمت رنگ ساختمانی اکلیلی با توجه به نوع رنگ مختلف و متفاوت است البته یکی از شاخص ‌های تاثیرگذار در آن نیز نوسانات بازار می ‌باشد.

با توجه به این که اغلب رنگ‌ ها بر پایه نفت و مواد پتروشیمیایی هستند طبیعتاً با افزایش بهای جهانی نفت، قیمت این فرآورده ‌ها نیز افزایش چشم گیری خواهد داشت.

بازه قیمت رنگ ساختمانی اکلیلی به ازای هر قوطی با حجم تقریباً ۳۰۰ میلی لیتری از ۱۰۰ هزار تومان شروع شده و تا ۵۰۰ هزار تومان نیز ادامه دارد.

اگه شما نیز جزو طرفداران این نوع از رنگ‌ های ساختمانی هستید و قصد خرید آن را دارید پیشنهاد می‌ کنیم با مشاوران ما در تماس باشید تا از راهنمایی ‌های آن ها حداکثر بهره را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *