جستجو کردن

قیمت رنگ ساختمانی برجسته از تولید به مصرف

رنگ ساختمانی برجسته با متریال بسیار با کیفیتی تولید می‌شود و در قوطی‌هایی که حجم‌های متفاوتی دارد بسته‌بندی می‌شود.

رنگ ساختمانی برجسته

رنگ ساختمانی برجسته

بعضی از افراد فکر می‌کنند که با توجه به اسم این محصول فقط برای موارد ساختمانی از آن استفاده می‌شود، در حالی که می‌توان برای رنگ آمیزی بعضی از وسایل نیز از آن استفاده کرد.

رنگ‌های ساختمانی هم برای محیط داخلی و هم برای محیط خارجی قابل استفاده می‌باشد و به صورت ساده و طرح‌دار تولید می‌شود، که در نوع طرح‌دار همانطور که از اسم آن مشخص است کمی محیط را شلوغ‌تر نشان می‌دهد.

تولید این محصول در کارخانه‌ها به شکل انبوه انجام می‌شود و بخشی از آن به کشورهای خارجی صادر می‌شود و خوشبختانه بازار خوبی دارد، از نظر اقتصادی نیز عملکرد بالایی را به خود اختصاص داده است.

مشخصات رنگ ساختمانی برجسته

مشخصات رنگ ساختمانی برجسته

مشخصات رنگ ساختمانی برجسته عبارت است از این موارد می‌باشد از شما میخواهیم همراه ما باشید.

اولین ویژگی این رنگ‌ داشتن سطح براق است که باعث انعکاس نو خواهد شد، همین مورد در افزایش روشنایی محیط بسیار موثر خواهد بود.

همانطور که از اسم آن مشخص است وقتی که به یک سطحی زده می‌شود یک حالت برجسته‌ای را به وجود می‌آورد که زیبایی آن را دوچندان می‌کند.

مشخصه دیگر آن داشتن قابلیت شست و شو است که به راحتی لکه و کثیفی که روی آن به وجود آمده است را می‌توان تمیز کرد.

ویژگی دیگر رنگ ساختمانی قابلیت ضد خش بودن آن است که در صورت برخورد یک شی به آن راحتی خراش روی آن به وجود نمی‌آید همچنین به عنوان یک عایق حرارتی و صوتی نیز عمل می‌کند.

خرید رنگ ساختمانی برجسته

خرید رنگ ساختمانی برجسته

کسانی که قصد خرید رنگ ساختمانی برجسته را دارند بهتر است این نکات زیر را در نظر بگیرند.

رنگ برجسته نسبت به رنگ‌های معمولی قیمت بیشتری دارد که هنگام خرید این مورد را باید در نظر داشته باشید و بر اساس بودجه خود خرید کنید.

به علت داشتن برجستگی ممکن است که برای استفاده از آن کمی محدودیت به وجود آید بنابراین قسمتی را که قرار است رنگ آمیزی کنید را قبل از خرید در نظر داشته باشید.

نکته دیگر برای خرید حجمی است که قرار است تهیه کنید که بستگی به میزان شما دارد نبابراین اگر به میزان کمی از این رنگ احتیاج دارید قوطی‌های کوچک را خریداری کنید.

قیمت رنگ ساختمانی برجسته + خرید و فروش

قیمت رنگ ساختمانی برجسته + خرید و فروش

قیمت رنگ ساختمانی برجسته بستگی به عوامل مختلفی دارد در اینجا به چند مورد از این عوامل اشاره می‌کنیم.

بسته‌بندی رنگ‌ها اصولاً در قوطی‌های فلزی انجام می‌شود که حجم‌های مختلفی دارد هر چقدر حجم آن بیشتر باشد گرانتر می‌شود و کسانی که عمده خرید می‌کنند با قیمت مناسب‌تری محصول را به دست می‌آورند.

این محصول از ۱۵۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۴۱۰ هزار تومان هم می‌رسد در بعضی مواقع ممکن است قیمت بیشتر شود زیرا نوسانات بازاری از عوامل دیگر موثر بر روی آن است.

هدف ما این است که شما رضایت کاملی داشته باشید بنابراین قبل از خرید مشاوره‌ رایگان ارائه خواهیم داد همین الان تماس بگیرید و از این فرصت استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *