جستجو کردن

خرید و قیمت انواع رنگ ساختمانی براق

رنگ ساختمانی براق علاوه بر ایجاد کردن ظاهری شیک بر روی سطوح می تواند از آن ها در برابر رطوبت و آلودگی های محیطی محافظت نماید.

رنگ ساختمانی براق

رنگ ساختمانی براق

رنگ های ساختمانی براق جلوه ای خاص به محیط منزل می دهند و از طرفی از سطوح زیرین خود در برابر شرایط مختلف آب و هوایی محافظت می کنند.

این رنگ ها اکثرا بر پایه روغن تهیه شده اند و از طرفی فاقد بوی تند و زننده هستند و با سرعت تقریبا بالایی خشک می شوند، استفاده از آن ها بر روی دیوارها می تواند عیوب موجود بر روی آن ها را بپوشاند.

برخی از آن ها نیاز به حلال دارند ولی بعضی دیگر به تنهایی نیز قابل استفاده اند، استفاده از این رنگ ها کاملا مقرون به صرفه است به طوری که می توانید با پرداخت هزینه ای کم سطوح زیادی را رنگ آمیزی کنید.

مشخصات رنگ ساختمانی براق

مشخصات رنگ ساختمانی براق

یکی از مهم ترین مشخصه های این نوع رنگ ها مقاومت آن ها در برابر آب است، همین قابلیت سبب شده بتوانیم به راحتی و بدون نگرانی آن ها را شستشو نماییم.

مواد به کار رفته در آن ها از متریال درجه یک تهیه شده، بنابراین می توان از این رنگ ها برای اتاق کودکان نیز استفاده کرد.

میزان پوشش این رنگ ها تقریبا زیاد است به طوری که می شود با کمک آن ها نقایصی چون ترک خوردگی های روی دیوار را پوشاند.

مواد براق موجود در آن ها سبب انعکاس نور می شود و در نهایت سبب روشن تر شدن بیشتر فضا می گردد، رنگ هایی که از مواد گیاهی تهیه شده اند هیچ حساسیتی ایجاد نمی کنند.

خرید رنگ ساختمانی براق

خرید رنگ ساختمانی براق

جهت خرید رنگ ساختمانی براق می توانید از موارد زیر کمک بگیرید:

  1. نشان استاندارد و پروانه ساخت را جزء اولویت های خود قرار دهید چرا که با استفاده از این دو نکته می توانید خرید اصل و مطمئن داشته باشید.
  2. دقت کنید که ظرف بسته بندی رنگ ها آکبند و پلمپ شده باشد، چون قرار گیری در معرض هوا می توانند سبب خشکی آن ها گردد.
  3. حجم محصول را با توجه به وسعت محیطی که قصد رنگ آمیزی آن را دارید انتخاب کنید، توجه به رنگ نیز جزء مواردی است که باید مطابق با سلیقه و دکوراسیون منزل انتخاب شود.
  4. برای خریدهای اینترنتی بهتر است تمامی جوانب کار را سنجیده و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایید چرا که مرجوع کردن و یا تعویض در چنین خریدهایی ممکن است کمی دشوار باشد.

قیمت رنگ ساختمانی براق + خرید و فروش

قیمت رنگ ساختمانی براق + خرید و فروش

برند، حجم محصول، نوع بسته بندی و میزان مرغوبیت رنگ از جمله موارد تاثیر گذار بر روی قیمت رنگ ساختمانی براق هستند.

در حال حاضر می توانید قوطی های 100 گرمی از این رنگ ها را تنها با پرداخت هزینه ای بین ۵۰ تا ۱۳۵ هزار تومان خریداری نمایید.

اما توجه داشته باشید که خرید از تولید کننده و به صورت عمده می تواند هزینه ها را کاهش دهد.

برندهایی که از کشورهای دیگر وارد می شوند در مقایسه با نمونه های داخلی با قیمت های گران تری خرید و فروش می شوند که ای تفاوت قیمتی فاحش به خاطر افزایش تورم و قیمت دلار می باشد.

خریداران عزیز می توانند طی تماس تلفنی با اپراتورهای فروشگاه نسبت به خرید و یا استعلام قیمت اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *