جستجو کردن

معرفی رنگ ساختمانی بلکا + بهترین قیمت خرید

رنگ ساختمانی بلکا یک محصول با کیفیت می‌باشد که امروزه توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند و با قیمت مناسبی نیز امکان خرید وجود دارد.

رنگ ساختمانی بلکا

رنگ ساختمانی بلکا

رنگ‌های ساختمانی به صورت معمولی و طرح‌دار تولید می‌شود که نوع طرح‌دار خود به چند دسته تقسیم می‌شود که به صورت براق، مات و غیره است.

همانطور که مشخص است استفاده از این محصول برای ساختمان کاربرد دارد که برای محیط داخلی و خارجی ساختمان می‌توانید استفاده کنید و اگر می‌خواهید یک تغییر با قیمت مناسب به وجود آورید گزینه بسیار مناسبی است.

شاید فکر کنید که این رنگ فقط برای دیوار قابل استفاده است در صورتی که می‌توانید انواع در، پنجره، چهارچوب و حتی وسایل مختلف را با استفاده از آن رنگ آمیزی کنید و یک پوشش متفاوت روی سطوح به وجود آورید.

مشخصات رنگ ساختمانی بلکا

مشخصات رنگ ساختمانی بلکا

به چند مورد از مشخصات رنگ ساختمانی بلکا اشاره کرده‌ایم تا برای کسانی که علاقمند هستند مفید باشد پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

اولین مشخصه این رنگ‌ها این است که به عنوان یک عایق عمل می‌کند که در برابر انواع خش از سطوح محافظت می‌کند.

ویژگی دیگر رنگ ساختمانی این است که براقیت آن بالا می‌باشد و باعث انعکاس نور می‌شود.

ضد خش بودن ویژگی دیگر آن است که حتی با برخورد ضربه نیز روی آن خراش ایجاد نمی‌شود و به همین دلیل ماندگاری بالایی دارد.

قابلیت شست و شو مهمترین مشخصه آن است که در صورت کثیف شدن به راحتی می‌توانید آن را مثل روز اول تمیز کنید، البته به دلیل داشتن سطح بسیار یکدست به راحتی کثیف نمی‌شود.

خرید رنگ ساختمانی بلکا

خرید رنگ ساختمانی بلکا

کسانی که قصد خرید رنگ ساختمانی بلکا دارند نکات زیر را مطالعه کنند تا انتخاب درستی داشته باشند.

اولین نکته در نظر گرفتن بودجه است زیرا باید بر اساس بودجه خودتان یک نوع رنگ مناسب را انتخاب کنید.

نکته بعدی محیطی است که قرار است رنگ آمیزی شود که حتماً قبل از خرید در نظر بگیرید و متناسب با آن رنگ درستی را انتخاب کنید.

رنگ‌های ساختمانی دارای تاریخ انقضای طولانی می‌باشد ولی باید هنگام خرید از این موضوع مطمئن باشید که تاریخ آن نگذشته باشد.

بر اساس نیاز خرید کنید منظور این است که از اندازه تهیه نکنید زیرا وقتی درب بسته‌بندی رنگ را باز می‌کنید بهتر است که همان موقع کل محصول استفاده شود بنابراین نمی‌توانید برای مدت طولانی استفاده کنید.

قیمت رنگ ساختمانی بلکا + خرید و فروش

قیمت رنگ ساختمانی بلکا + خرید و فروش

قیمت رنگ ساختمانی بلکا با توجه به عوامل مختلفی تغییر می‌کند که این عوامل شامل موارد زیر است.

نوع بسته‌بندی و حجم بسیار مهم است هر چقدر که حجم بیشتری داشته باشد گران‌تر می‌شود علاوه بر آن کسانی که عمده خرید می‌کنند، می توانند با قیمت ارزانتری تهیه خواهند کرد.

نوسانات بازار و نوع رنگ که به صورت معمولی و طرح‌دار است نیز نرخ مختلفی دارد و از ۲۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۴۵۰ هزار تومان نیز می‌رسد.

پل‌های ارتباطی برای شما همین شماره تلفن‌هایی است که در قسمت زیر می‌بینید می‌توانید تماس بگیرید ما کارشناسانی داریم که پاسخ شما را می‌دهند و شما را در خرید راهنمایی می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *