جستجو کردن

خرید انواع تینر حلال چسب + قیمت

تینر حلال چسب یکی از انواع تینرها می ‌باشد که در صنایع هنری و ساخت کابینت و زمینه‌ های گوناگون دیگری نقش بسیار مهمی ایفا می‌ کند.

تینر حلال چسب

تینر حلال چسب

تینر حلال چسب توسط شرکت ‌های مختلفی تولید شده و به بازار ارائه می ‌گردد البته باید توجه کنید تاثیر گذاری این ماده به برند و همچنین کیفیت آن بستگی دارد.

تینر ها نیز برای اولین بار همچون فرآورده ‌های مختلف دیگر به صورت تصادفی کشف شدند و امروزه تولید آن ها بسیار گسترش یافته است به طوری که می ‌توان گفت امروز این مواد عضو جدایی ناپذیر از زندگی ما شده‌ اند.

تینر ها انواع مختلفی دارند که برخی از آن ها برای حل کردن رنگ ‌ها و برخی برای پاک کردن سطوح و پاک کردن چسب به کار می ‌روند حتی بعضی از آن ها نیز به عنوان گند زدایی در مکان‌ های مختلفی کاربرد دارند.

مشخصات تینر حلال چسب

مشخصات تینر حلال چسب

مشخصات تینر حلال چسب همانند سایر انواع تینر ها می ‌باشد و تنها تفاوت آن کاربرد این کالا می‌ باشد همان طور که از نام این کالا ها مشخص است از آنن برای حل کردن انواعی از چسب‌ ها مثل چسب چوب و چسب آکواریوم استفاده می ‌شود.

تینر ها عموماً موادی مایع و شفاف و بدون رنگ و همچنین فرار می‌ باشند که به عنوان حلال مورد استفاده قرار می ‌گیرند البته در زمینه‌ های مختلف هنری از تینر های متفاوتی برای مصارف متفاوت هم چون رقیق کردن رنگ استفاده می ‌شود.

این ماده بر پایه نفت و مواد پتروشیمیایی ساخته می ‌شود و ترکیبی از آلکان ‌ها و پلیمر های متفاوت است البته سبک بودن مولکول ‌های آن باعث شده است این ماده همانند استون فراریت بسیار بالایی داشته باشد.

خرید تینر حلال چسب

خرید تینر حلال چسب

برای خرید تینر حلال چسب تعدادی نکته کلیدی وجود دارد که باید آن ها را رعایت کنید تا بتوانید یک خرید رضایت بخش و موفقیت آمیز داشته باشید که در ادامه چند مورد از آن ها را برای شما بررسی می‌ کنیم.

قبل از خرید این کالا در مورد برندهای مختلف تولید کننده تینر تحقیق کنید و بهترین و باکیفیت ‌ترین نوع آن را برای خرید انتخاب نمایید.

البته این مورد می ‌تواند با توجه به نیازهای شما متغیر باشد.

قطعاً یکی از محرک ‌های مهم در خرید، ویژگی ‌های منحصر به فرد یا کلی یک کالای مشخص می ‌باشد.

پس سعی کنید به مشخصات کالا دقت ویژه‌ ای داشته باشید تا از بروز پشیمانی جلوگیری کنید.

قیمت تینر حلال چسب + خرید و فروش

قیمت تینر حلال چسب + خرید و فروش

قیمت تینر حلال چسب با توجه به برند و همچنین مشخصات آن متفاوت است به طور کلی می‌ توان گفت تینرهایی که در ظرف ‌های شیشه ‌ای بسته‌بندی می ‌شوند قیمت بالاتری دارند.

قیمت تینر حلال چسب به ازای هر ۱۰۰ میلی لیتر از ۵۰ هزار تومان تا ۱۵۰ هزار تومان متغیر و متفاوت است و توسط عوامل متفاوت و نوسانات بازار دستخوش تغییر می‌ شود.

اگر تینر مورد نظر خود را به طور مستقیم از تهیه کننده یا شرکت‌ ها تهیه کنید بهای تمام شده آن ها برای شما کاهش می‌ یابد و می‌ توانید آن را با قیمت کمتری خریداری کنید.

اگر شما هم قصد خرید این کالا را دارید و احتیاج دارید توسط یک فرد آگاه راهنمایی شوید پیشنهاد می ‌کنیم با مشاوران ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *