جستجو کردن

قیمت تینر پلی اورتان بیات + مشخصات بسته بندی عمده و ارزان

تینر پلی اورتان بیات یکی از انواع باکیفیت ‌ترین تینرهای موجود در بازار ایران است که کاربردها و مصارف مختلفی دارد.

تینر پلی اورتان بیات

تینر پلی اورتان بیات

تینر پلی اورتان بیات یکی از انواع تینرهای تولیدی در شرکت بیات است که کیفیت آن بسیار مثال زدنی می ‌باشد که همین عامل باعث شده مورد توجه افراد بسیار زیادی در قشر های گوناگون قرار بگیرد.

تینر‌ های پلی اورتان از مواد اولیه شیمیایی و پترو شیمیایی که اکثر آن ها بر پایه نفت می‌ باشند تهیه می‌ شود البته در تهیه آن از مواد پلیمری نیز استفاده می‌شود که هر کدام ویژگی ‌های خاص خود را دارند.

تینر ها انواع مختلفی دارند و در شرکت‌ های مختلف ایرانی و خارجی تهیه و بسته‌بندی می ‌شوند به بازار ارائه می ‌گردند البته اینکه کدام تینر مورد استقبال قرار بگیرد بسته به کیفیت کالا دارد.

مشخصات تینر پلی اورتان بیات

مشخصات تینر پلی اورتان بیات

مشخصات تینر پلی اورتان بیات را می ‌توان در دسته بندی‌ های گوناگونی قرار داد که چند مورد از آن ها عبارتند از دسته ‌بندی بر اساس شکل و دسته‌ بندی بر اساس کاربرد و دسته‌ بندی بر اساس محتویات.

در ابتدا اشاره می‌ کنیم که تینرها معمولاً موادی شفاف و بی ‌رنگ و بسیار فرار هستند که به عنوان حلال به کار می ‌روند که انواع مختلفی دارند و یکی از آن ها تینر پلی اورتان است که به آن تینر ۲۱ نیز گفته می‌ شود.

از تینر های ۲۱ یا همان تینر پلی اورتان در رقیق کردن رنگ ‌های مختلفی که بر پایه پلی اورتان تهیه شده ‌اند استفاده می ‌شود.

همانطور که احتمالاً خودتان حدس زده‌ اید زمینه ‌های استفاده از این نوع تینر بسیار گسترده است البته این ترکیب خیلی زود تبخیر می شود.

خرید تینر پلی اورتان بیات

خرید تینر پلی اورتان بیات

برای خرید تینر پلی اورتان بیات می ‌توانید از طریق راه ‌های متفاوتی اقدام کنید که ما به شما پیشنهاد می‌ کنیم برای تهیه کردن این کالا از طریق فروشگاه‌ های اینترنتی معتبر یا سایت ‌های معتبر اقدام کنید.

با توجه به اینکه تینر انواع مختلفی دارد در حین خرید اینترنتی حتماً به مشخصات کالا دقت کنید زیرا باید این کالا را با توجه به نیاز خود تهیه کنید همچنین سعی کنید از برند های معتبر خرید کنید.

نکته دیگری که در هنگام خرید این کالا باید به آن توجه کنید این است که حتماً از شرکت‌ های مطرح و معتبر همچون شرکت بیات خرید خود را انجام بدهید زیرا مواد اولیه و شیوه ساخت این کالا تاثیر شگرفی در خواص آن دارد.

قیمت تینر پلی اورتان بیات + خرید و فروش

قیمت تینر پلی اورتان بیات + خرید و فروش

قیمت تینر پلی اورتان بیات در ماه‌ های اخیر با توجه به کمبود مواد اولیه و افزایش چشمگیر قیمت آن ها روند صعودی داشته است پس دیده شدن قیمت‌ های غیر طبیعی در این بازار نیز دور از انتظار نیست.

با توجه به این که تینر پلی اورتان از موادی بر پایه نفت تهیه می‌ شود اگر خرید و فروش نفت یا قیمت نفت خام افزایش یا کاهش داشته باشد این عوامل در قیمت این کالا نیز تاثیرگذار خواهند بود.

قیمت این کالا به ازای هر بسته ۱۲۵ میلی لیتری از ۳۵ هزار تومان شروع شده و تا ۱۰۰ هزار تومان نیز ادامه دارد.

اگر شما نیز قصد خرید این کالا را دارید پیشنهاد می ‌کنیم با مشاوران ما ارتباط گرفته و با آن ها صحبت کنید تا خریدی متناسب با نیاز های خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *