جستجو کردن

خرید تینر تیراژه + معرفی کارخانه تولید و عرضه پخش

تینر تیراژه یک رقیق کننده رنگ می باشد که به آن حلال رنگ نیز می گویند، این ماده یک ماده شیمیایی بوده و برای کاهش ویسکوزیته رنگ استفاده می شود.

تینر تیراژه

تینر تیراژه

همانطور که می دانید تینر تیراژه برای رقیق کردن رنگ های روغنی و سایر پوشش ها مورد استفاده قرار می گیرد.

تینر موجب پخش راحت رنگ بر روی سطوح می شود علاوه بر این، از آن می توان برای پاک کردن رنگ از روی غلتک ها استفاده کرد.

تینر تیراژه دارای بخارهای قوی و مشتعل می باشد به همین دلیل هنگام استفاده از آن باید پوشش مناسب مانند دستکش، محافظ و عینک داشته باشید و مکانی که در آن از این تینر استفاده می کنید، تهویه مناسبی داشته باشد.

همه این موارد به این دلیل است که این تینر از تقطیر نفت و الکل معدنی ساخته شده است.

یک نکته راجع به این محصول این است که از آن نباید با محصولات مبتنی بر آب استفاده شود زیرا موجب ناهمواری بر روی سطوح می شود پس برای رنگ‌ و پوشش روغنی مناسب است.

مشخصات تینر تیراژه

مشخصات تینر تیراژه

در زیر به مشخصات و موارد مصرف انواع تینر تیراژه می پردازیم تا شما آشنایی بیشتری راجع به آنها داشته باشید؛

تینر الکل های معدنی تیراژه: این حلال مبتنی بر نفت می باشد که بیشتر برای رقیق کردن رنگ و پوشش روغنی استفاده می شود و از آن می توان برای تمیز کردن ابزارهای رنگی استفاده کرد.

تینر تیراژه است استون: این نیز یک حلال قوی با تبخیر بالا می باشد که بیشتر برای رقیق کردن انواع لاک و سایر پوشش های تخصصی استفاده می شود.

تینر تیراژه زایلون: این نوع تینر معطر می باشد و برای رقیق کردن رنگ های روغنی استفاده می شود، از آن می توان به عنوان چربی زدا نیز استفاده کرد.

خرید تینر تیراژه

خرید تینر تیراژه

قبل از اینکه به خرید تینر اقدام کنید به نکات زیر توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین تینر را انتخاب کنید؛

قبل از خرید حتماً به مارک آن توجه داشته باشید و حتماً تینر با برند تیراژه را انتخاب کنید چرا که این تینر با کیفیت و کاربردی می باشد.

قبل از اینکه این محصول را خریداری کنید نوع مناسب را انتخاب کنید زیرا انتخاب نادرست ممکن است به رنگ یا پوشش شما آسیب برساند و سطح مورد نظر را ناهموار کند.

نکته بعدی نیز مقدار آن می باشد، شما قبل از خرید باید بدانید که چه مقدار از تینر تیراژه را لازم دارید و به اندازه از آن خریداری کنید چرا که این محصول در بسته بندی های ۱ لیتری، ۴ لیتری و بیشتر وجود دارد.

قیمت تینر تیراژه + خرید و فروش

قیمت تینر تیراژه + خرید و فروش

تینر تیراژه یک محصول شیمیایی می باشد که مواردی موجب نوسان قیمت آن شده است، اولین مورد نیز مقدار تینر می باشد، هرچه شما به مقدار بیشتری از تینر تیراژه احتیاج داشته باشید باید هزینه بیشتری بابت آن بپردازید.

همانطور که قبل‌تر نیز گفته شد تینر تیراژه انواع مختلفی دارد و قیمت هر نوع تینر با تینرهای دیگر متفاوت می باشد.

قیمت تینر تیراژه را با توجه به نوع و مقدار آن می توان در حدود ۷۰،۰۰۰ هزار تومان الی ۲۰۰،۰۰۰ هزار تومان مشاهده و خریداری کرد.

اگر شما نیز نیاز به خرید تینر تیراژه دارید با ما تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره بهترین و مناسب ترین محصول را به شما ارائه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *