جستجو کردن

خرید تینر پارس نوین + معرفی کارخانه تولید و عرضه پخش

تینر پارس نوین با کیفیت بسیار عالی رخانه‌های مربوطه تولید می‌شود که از طریق بازارهای مختلف به فروش می‌رسد و مصرف کننده می‌تواند به هر روشی که راحت‌تر است خریداری کند.

تینر پارس نوین

تینر پارس نوین

تینر یکی از محصولات بسیار کاربردی است که آن را با رنگ مخلوط می‌کنند تا بافت رنگ رقیق شود و استفاده از آن آسان‌تر شود.

میزان استفاده از تینر برای رنگ باید به میزان مشخصی باشد زیرا اگر خیلی کم یا زیاد به رنگ زده شود باعث از غیر قابل استفاده شدن رنگ خواهد شد.

زمانی که تینر را به رنگ اضافه می‌کنید باید به مدت چند دقیقه کاملاً هم بزنید تا کاملاً ترکیب شود و بافت یکدستی پیدا کند.

تینر در کارخانه‌های مربوطه در انواع مختلفی تولید می‌شود که هر کدام از آنها کاربردهای متفاوتی دارد بعضی از تینرها بدون بو و بدون رنگ است.

مشخصات تینر پارس نوین

مشخصات تینر پارس نوین

اگر می‌خواهید که با مشخصات تینر پارس نوین آشنا شوید از شما می‌خواهیم این مطلب را مطالعه کنید زیرا به چند مورد از ویژگی‌های مهم آن اشاره شده است.

اولین ویژگی تینر این است که به عنوان یک ماده شیمیایی شناخته می‌شود و استفاده از آن میزان خشک شدن رنگ را خیلی کوتاه می‌کند.

ویژگی دیگر تینر این است که قابلیت افشاندن رنگ را بالا می‌برد و همچنین خاصیت برس خوری بهتری به رنگ خواهد داد به طوری که وقتی قلمو را به رنگ می‌زنید به راحتی آن را می‌توانید روی سطح مورد نظر بپاشید.

تینر قابلیت اشتعال پذیری بالایی دارد بنابراین وقتی درب آن باز می‌شود نباید در معرض آتش قرار گیرد.

خرید تینر پارس نوین

خرید تینر پارس نوین

نکات لازم در جهت خرید تینر پارس نوین را در این قسمت برای شما آماده کرده‌ایم تا با در نظر گرفتن این نکات خرید بهتری را تجربه کنید.

اولین نکته مهم برای خرید تینر در نظر گرفتن بسته‌بندی و حجم آن می‌باشد که از حجم‌های کوچک تا بزرگ در بازار موجود است بنابراین به مقدار نیاز خود خرید کنید زیرا زمانی که درب تینر را باز می‌کنید همان لحظه باید استفاده کنید.

تاریخ انقضای تینر را هنگام خرید در نظر بگیرید و بعد خرید کنید.

با توجه به اینکه تینرها انواع مختلفی دارد بر اساس نیاز و نوع رنگی که دارید باید تینر مناسبی را انتخاب کنید بنابراین به ویژگی‌ها و مشخصاتی که روی محصول درج شده است هنگام خرید دقت کنید.

قیمت تینر پارس نوین + خرید و فروش

قیمت تینر پارس نوین + خرید و فروش

قیمت تینر پارس نوین با توجه به انواع مختلف آن متفاوت می‌باشد همچنین اگر به صورت عمده و در حجم زیاد سفارش دهید مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

این محصول بین ۱۰۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان در تغییر می‌باشد، از بسته‌بندی‌هایی با جنس‌های حلبی بشکه‌ای و غیره برای بسته‌بندی این محصول استفاده می‌شود که دارای حجم‌های مختلفی است که با توجه به این عوامل نیز قیمت متفاوت می‌باشد.

شماره تلفن‌هایی را برای شما قرار داده‌ایم تا بتوانید از این طریق با ما تماس بگیرید و اطلاعات خود را درباره محصول افزایش دهید کارشناسانی داریم که پشت خط هستند و به شما مشاوره رایگان ارائه می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *