جستجو کردن

قیمت تینر پالینال + خرید و فروش تینر پالینال عمده

تینر پالینال به صورت عمده در بازار موجود است که قیمت آن با توجه به انواع مختلف آن متفاوت می‌باشد خرید عمده قیمت پایین‌تری خواهد داشت.

تینر پالینال

تینر پالینال

همانطور که می‌دانید برای استفاده از رنگ‌های ساختمانی و در صنعت خودروسازی و موارد دیگر تینر کاربرد بسیار زیادی دارد که مقدار مشخصی از آن با رنگ‌های متفاوت ترکیب می‌شود و بافت رنگ را رقیق می‌کند.

زمانی که به رنگ تینر اضافه می‌کنید باید حدود چند دقیقه آن را با هم ترکیب کنید تا در نهایت بافت آن یک دست شود و تینر و رنگ یکی شود.

در کارخانه‌ها تینر برای انواع رنگ تولید می‌شود تا متناسب با رنگ‌های مختلف از تینر مناسبی استفاده کنید.

این محصول قابلیت اشتعال دارد بنابراین نباید در معرض آتش قرار گیرد و نحوه نگهداری از آن بسیار مهم است به طوری که دور از دسترس کودکان و نور مستقیم خورشید باید قرار گیرد دمای مناسب زیر ۲۰ درجه سانتیگراد است.

مشخصات تینر پالینال

مشخصات تینر پالینال

همراه ما باشید تا با مشخصات تینر پالینال آشنا شوید و درباره این محصول اطلاعات بهتری داشته باشید.

اولین ویژگی تینر این است که سرعت خشک شدن رنگ را افزایش می‌دهد.

علاوه بر اینکه برای رقیق کردن رنگ از تینر استفاده می‌شود کاربردهای دیگری از جمله از بین بردن لکه‌ها و چربی‌ها از روی سطوح نیز دارد.

یکی از ویژگی‌های مهم تینر این است که کاملاً شیمیایی می‌باشد و هنگام استفاده از آن باید احتیاط کنید به طوری که نباید و به پوست بدن برخورد داشته باشد.

مشخصه دیگر تینر این است که زمانی که روی سطحی قرار می‌گیرد از سطح مورد نظر در برابر خوردگی محافظت می‌کند.

حلالیت بالای تینر ویژگی دیگر آن است که تینرها به صورت A و B می‌باشد که نوع اول حلالیت بیشتری دارد و برای رنگ ‌های استخری و مواد شوینده مناسب‌تر است.

خرید تینر پالینال

خرید تینر پالینال

با در نظر گرفتن نکاتی که در این قسمت آورده شده است می‌توانید هنگام خرید تینر پالینال انتخاب بسیار مناسبی داشته باشید پس این نکات را جدی بگیرید.

با توجه به اینکه تینر انواع مختلفی دارد نوع مناسب نیاز خود را انتخاب کنید و مشخصاتی که روی بسته‌بندی آن درج شده است را هنگام خرید حتماً مطالعه کنید.

بعضی از افراد فکر می‌کنند که به علت اینکه تینر یک ماده خوراکی نیست تاریخ انقضا هم ندارد در حالی که کاملاً غلط است اگر تاریخ انقضای آن گذشته باشد دیگر قابل استفاده نیست و حتی ممکن است خطرناک باشد.

بعد از آنکه درب بسته‌بندی آن را باز کردید باید همه محصول را استفاده کنید و نمی‌توانید آن را نگه دارید بنابراین به مقدار نیاز خرید کنید.

قیمت تینر پالینال + خرید و فروش

قیمت تینر پالینال + خرید و فروش

قیمت تینر پانیال با توجه به انواعی که دارد متفاوت می‌باشد نوسانات بازار به شدت تاثیرگذار است و بسته‌بندی و جنس آن نیز روی این مورد اثرگذاری زیادی دارد به طوری که هر چقدر حجم آن بیشتر باشد قیمت افزایش پیدا می‌کند.

این محصول را می‌توانید بین ۱۵۰ هزار تومان تا ۴۵۰ هزار تومان خریداری نمایید بسته‌بندی آن به صورت قوطی های کوچک و بشکه‌های بزرگ می‌باشد.

اگر به صورت عمده خرید کنید مرقوم به صرفه‌تر خواهد بود، می‌توانید قبل از خرید تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید پل‌های ارتباطی همین شماره تلفن‌ها می‌باشد کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *