جستجو کردن

قیمت تینر پلی مکس + خرید و فروش تینر پلی مکس عمده

تینر پلی مکس با کیفیت بسیار عالی تولید می‌شود و در بسته‌بندی‌های مختلف با حجم‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌گردد که هر کدام قیمت متفاوت دارد.

تینر پلی مکس

تینر پلی مکس

نام دیگر این محصول رقیق کننده رنگ است که به عنوان یک ماده شیمیایی صنعتی بسیار کاربردی شناخته می‌شود و علاوه بر آن در مواردی مانند ساختمان سازی، صنایع خودروسازی و صنعت چوب کاربرد دارد.

این رقیق کننده می‌تواند لکه‌ها و چربی‌ها را از روی سطوح پاک کند.

زمانی که تینر را به رنگ اضافه می‌کنید به علت اینکه یک ماده حلال است باعث می‌شود که رنگ بافت بهتری پیدا کند و باید کاملاً هم بزنید تا تینر و رنگ یکی شود و بافت آن یکنواخت شود.

برای کسانی که مشکلات تنفسی دارند یا به مواد شیمیایی حساس هستند تینرهای بدون بو تولید شده است.

مشخصات تینر پلی مکس

مشخصات تینر پلی مکس

مشخصات تینر پلیمکس را در اینجا اشاره کرده‌ایم امیدواریم که برای شما جالب باشد و به اطلاعات شما اضافه کند پس همراه ما باشید.

اولین ویژگی محصول شیمیایی بودن آن است که از فرمول خاصی تولید می‌شود و همین مورد خاصیت اشتعال پذیری آن را افزایش می‌دهد که آن را نباید در معرض حرارت و نور خورشید قرار داد.

ویژگی دیگر آن این است که به عنوان یک حلال عمل می‌کند و هنگام استفاده نباید به پوست یا چشم بخورد زیرا خطرات زیادی را به همراه خواهد داشت.

مشخصه دیگر این رقیق کننده این است در زمان کوتاهی خشک می‌شود و اگر درب بسته‌بندی آن باز باشد امکان تبخیر شدن آن وجود دارد.

خرید تینر پلی مکس

خرید تینر پلی مکس

با ما همراه باشید زیرا در اینجا به چند نکته مهم اشاره شده است که به شما در خرید تینر پلی مکس کمک خواهد کرد.

اولین نکته مهم برای خرید این محصول این است که با توجه به سرعت تبخیر بالایی که دارد باید به میزان مصرف تهیه نمایید و بیش از اندازه خرید نکنید.

نکته دیگر هنگام خرید در نظر گرفتن برند محصول است که توصیه می‌کنیم یک برند با کیفیت را تهیه نمایید زیر را شما را از کیفیت محصول مطمئن خواهد کرد.

به میزان حلالیت تینر هنگام خرید توجه داشته باشید همچنین سمی بودن آن و خصوصیات فیزیکی آن را در نظر بگیرید و بعد خرید کنید به طور کلی مشخصات درد شده روی بسته‌بندی را به دقت مطالعه نمایید.

قیمت تینر پلی مکس + خرید و فروش

قیمت تینر پلی مکس + خرید و فروش

قیمت تینر پلی مکس با توجه به نوع بسته‌بندی آن که در حجم‌های کم و زیاد است فرق می‌کند هر چقدر بسته‌بندی حجم بیشتری داشته باشد گران‌تر خواهد شد اما این نکته را در نظر بگیرید که با خرید عمده می‌توانید یک محصول مرغون به صرفه‌تری را تهیه کنید.

این محصول بین ۷۰ هزار تومان تا ۲۵۰ هزار تومان در تغییر است و نوسانات بازاری ممکن است که قیمت را از این نیز بالاتر ببرد.

کسانی که تمایل به خرید دارند یا می‌خواهند نسبت به محصول اطلاعات بیشتری به دست آورند می‌توانند تماس بگیرند تا همکاران ما آنها را راهنمایی کنند و حتی مشاوره کاملاً رایگان دریافت کنند.

شماره تلفن‌ها در این قسمت قرار گرفته است پس فرصت را از دست ندهید و تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *