جستجو کردن

قیمت پرایمر چوب + خرید انواع متنوع پرایمر چوب

از محصولات کاربردی هنگام رنگ کردن، پرایمر چوب را می توان مثال زد که استفاده از آن باعث بهتر شدن نتیجه نهایی کار می شود‌.

پرایمر چوب

پرایمر چوب

محصولی که در این جا راجع به آن توضیح خواهیم داد پرایمر مخصوص چوب می باشد که قبل از رنگ کردن مصنوعات چوبی و عمدتا بر روی چوب خام استفاده می شود.

کارایی این محصول بدین گونه است که سطح چوبی مورد نظر را برای رنگ آماده می کند و حتی موجب می شود تا عملیات مربوط به نشستن رنگ روی سطح به طور کامل و صحیح انجام بگیرد.

نمونه مدنظر از مواد اولیه درجه یک طبق فرمولی خاص تشکیل شده و به همین دلیل هم استفاده از آن موجب راحتی افراد برای انجام رنگ کاری انواع سطوح و اجسام با جنس چوبی می شود.

پرایمر در اولین مرحله و قبل از انجام هر کاری بر روی جسم مدنظر با قلم مخصوص کشیده می شود و پس از آماده شدن با قلمی دیگر رنگ بر روی آن قرار می گیرد.

مشخصات پرایمر چوب

مشخصات پرایمر چوب

به طور کلی پرایمر مورد استفاده برای رنگ کاری چوب دارای مشخصات متعددی می باشد که در این جا ما به تعدادی از آن ها اشاره کرده و ضمنا توضیحاتی را هم در ادامه بازگو خواهیم کرد.

  • این محصول از کاربردی فوق العاده برخوردار بوده و چندین سال است که وارد عرصه شده و با توجه به کارایی مطلوب و آسان و تمیز تر کردن مراحل رنگ زدن مورد توجه واقع شده است.
  • پرایمر فرمول بی نظیری داشته و مانع از نفوذ رنگ داخل حفره ها و منافذ چوب می شود در نتیجه سطوح آمادگی بیشتری برای پذیرش و جذب رنگ دارند.
  • کیفیت بالا و بسته بندی مناسب این نمونه از دیگر مشخصات بارز آن به حساب می آید.

خرید پرایمر چوب

خرید پرایمر چوب

در صورتی که می خواهید برای خرید پرایمر چوب اقدام کنید بهتر است در ابتدای مسیر راجع به محصول تحقیق کرده و ویژگی های یک پرایمر خوب و با کیفیت را بشناسید تا بتوانید بدون اشتباه خرید خود را پیش ببرید.

نکته مهم دیگر توجه به تاریخ تولید و انقضای محصول می باشد که بسیار حائز اهمیت است زیرا اگر تاریخ مصرف نمونه تمام شده باشد قطعا کارایی خود را از دست داده و حتی استفاده از آن می تواند مشکل ساز شود.

حتما نیاز خود را مشخص کرده و مقدار مناسبی از پرایمر را تهیه کنید زیرا پس از اتمام کار باقی محصول بدون استفاده مانده و به مرور زمان خاصیت و کیفیت خود را از دست خواهد داد.

قیمت پرایمر چوب + خرید و فروش

قیمت پرایمر چوب + خرید و فروش

امروزه به دلیل تحریم های اقتصادی موجود و بهم ریختن شرایط بازار و بروز نوسانات گوناگونی همچون بالا و پایین شدن نرخ دلار و هزینه تولید قیمت پرایمر چوب نیز با تغییراتی مداومی رو به رو می شود.

با این حال کارشناسان سعی کرده اند با در نظر داشتن تمامی این موارد، بازه قیمتی مناسب یعنی ۷۰ هزار تومان تا ۴۰۰ هزار تومان را برای مقادیر مختلف محصول مشخص کرده اند.

مشتریان گرامی برای خرید پرایمر مخصوص چوب می توانند به راحتی و بدون دردسر با شماره های زیر که راه ارتباطی با کارشناسان فروش است تماس گرفته و محصول درخواستی خود را به صورت عمده یا جزئی تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *